11 marca 2018

Wywiad z Alicją z książki pt. "Alicja w Krainie Czarów"

Maja Wołos: Jak znalazłaś się w Krainie Czarów?
Alicja: Wpadłam do niej przez króliczą norę.
M.W.: Co najbardziej Ci się tam podobało?
A.: Bardzo podobało mi się to, że spotykałam tam mnóstwo niezwykłych stworzeń.
M.W.: Co najbardziej irytowało Cię w zachowaniu mieszkańców Krainy?
A.: Najbardziej irytowało mnie, że tak łatwo się denerwowali, często się kłócili i obrażali. Ciągle musiałam uważać, żeby nie powiedzieć czegoś, co mogło by kogoś urazić.
M.W.:  Jak czułaś się ciągle zmieniając swój wzrost?
A.: To było bardzo dziwne uczucie. Możliwość zmieniania wzrostu często okazywała się przydatna, ale czasem było to nawet niebezpieczne.
M.W.: Jaka najciekawsza przygoda przytrafiła Ci się podczas pobytu w Krainie Czarów?
A.: Według mnie najciekawszą przygodą, którą przeżyłam w Krainie Czarów jest ta, w której spotkałam się z Niby-Żółwiem, który opowiedział mi wiele ciekawych rzeczy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz