13 marca 2016

Wywiad z Gabrielą Stefańczyk z kl. 5A

Julia Abramczuk: Jaki rodzaj książek lubisz najbardziej?
Gabriela Stefańczyk: Bardzo lubię literaturę fantastyczną.
J.A.: Jaka jest twoja ulubiona książka?
G.S.: Moją ulubioną książką jest trylogia Harrego Pottera.
J.A.: Jaki jest twój ulubiony autor książek?
G.S.: Moim ulubionym autorem książek jest J.K.Rowling.
J.A.: Gdybyś miała spotkać się z bohaterem twojej ulubionej książki, to kto by to był? 
G.S.: Postać z książki, z którą chciałabym się spotkać to Zgredek z Harrego Pottera.
J.A.: Czy wzięłaś kiedyś udział w wydarzeniach związanych z książkami, jeśli tak to w jakich?
G.S.: Wzięłam udział w targach książki i staram się brać udział w konkursach literackich. Ostatnio wzięłam również udział w Harry Potter Book Night.
J.A.: Ile masz książek w swoim domu i ile z nich przeczytałaś?
G.S.: Mam 50 książek i wszystkie z nich przeczytałam.
J.A.: Dziękuję za rozmowę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz