30 listopada 2015

"Małopolska w literaturze, literatura w Małopolsce"

Kilka opowiadań, które zamieściliśmy ostatnio na blogu (między innymi moje!☻) trafiły na konkurs polonistyczny "Małopolska w literaturze, literatura w Małopolsce".
Fot. Kamil Porembiński. Źródło: https://pl.wikipedia.org
Wysłane zostało tylko pięć prac, niestety. Trochę szkoda osób, których opowiadanie nie pojechało, a było bardzo fajne. Pisaliśmy je na zajęciach dziennikarskich, pod czujnym okiem pani Blak. Ale nie każda klasa robiła to samo. Mimo, że był to ten sam konkurs, klasy 1-3 wykonywały prace plastyczne na podstawie wybranej przez siebie legendy lub opowiadania, związanego lub powiązanego z małopolską. Organizatorem konkursu jest Towarzystwo Nauczycieli Bibliotekarzy Szkół Polskich. Wracając do naszej szkoły, to nie wiem  dokładnie, ile osób z młodszych klas wzięło udział w konkursie, ale za to wiem jedno - myślałam, iż starsze klasy bardziej się zaangażują. W sumie, to mi się to podobało. Było z tym mnóstwo uciechy - można było dać się ponieść wyobraźni. Ciekawe, czy moje opowiadanie się spisze... W każdym razie nie wiem, może niektórzy nie bawili się tak dobrze jak ja? Gdy przyszedł czas oddać pracę, to nie każdemu było do śmiechu. Ja byłam co prawda szczęśliwa, ale chyba najbardziej, to byłam z siebie dumna. No hej, przecież moja praca pojechała na konkurs!

Gabrysia ♥♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz