7 października 2015

Wakacje nad Adriatykiem

Wakacje nad Adriatykiem./Fot. Katarzyna Blak
Na początku lipca ja, moja mama, tata, brat oraz moja koleżanka z klasy Patrycja, jej rodzice i brat wyjechaliśmy razem do Chorwacji nad morzem adriatyckim. Zatrzymaliśmy się w pięknej miejscowości. Wynajęliśmy miejsce na polu namiotowym. Mieszkaliśmy w namiocie, a Patrycja z jej rodzicami i bratem w przyczepie kempingowej. Byliśmy tuż obok morza. Kilka kroków dalej była kamienista plaża. Codziennie chodziłam z Patrycją nad morze. Rano było bardzo dużo ryb, nawet raz na brzeg fale wyrzuciły dużą fioletową meduzę. Były też tam dmuchańce, na które czasem chodziłam z koleżanką i bratem. Czasem szliśmy wieczorami do miasta obok. Było bardzo gorąco. Głównie  pływałam, chociaż i tak mnie opaliło. Cały czas mama mnie smarowała kremem z filtrem 50, ale mimo to miałam czerwone plecy i musiałam pływać w podkoszulku. W miejscowości, w której mieszkaliśmy był wysokie kamienie w morzu i za nimi było głęboko. Niestety, nie mogłam sama z Patrycją płynąć do boj - tylko czasem z rodzicami. W czasie tych wakacji pojechałam też zwiedzić z rodzicami i bratem Wenecję we Włoszech. Szczęśliwym trafem spotkaliśmy tan pana, który mieszka 7 lat w Wenecji i opowiedział nam różne historie związane z tym pięknym miejscem.

Zuza

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz